Page 6 of 6 < 1 2 3 4 5 6
Lehetőségek
Szavazz a témára
#267262 - 2011-01-04 17:25:41 Re: Erõemelõ, fekvenyomó edzéstervek [Re: Bosco]
Németh Tamás Offline
tejjesen új fórumos

Regisztráció: 2010-12-28
Üzenetek: 2
Igen,változtattam az edzésmódomon.Valószínűleg túlságosan előretoltam a vállam nyomásnál és a rossz volt a technikám.Annyit csináltam, hogy elkezdtem figyelni a vállamat,hátraszorítottam őket nyomásnál.Úgyérzem így már jó lesz,csak még meg kell szoknom.

Amit viszont még mindig nem tudok egyértelműen eldönteni az a fogásszélesség.A profik ugye azt mondják hogy fogjam minél szélesebben annál kisebb az út, annál nagyobbat nyomok.Viszont ha kijebb fogom mint szoktam(a mutató ujjamat a jelzésre rakom),kisebbet nyomok mint ha szűkebben fognám.Gondoltam arra is,hogy ez lehet attól is,hogy azért nyomok úgy kevesebbet, mert nem úgy rögzűlt a nyomás.Ha megtartanám a nagy fogásszélességet,akkor egy idő után az rögzülne és nagyobbat tudnék nyomni?Nektek erről mi a véleményetek?Amúgy 180cm vagyok,ha ez számít:S

Top
#269140 - 2011-02-04 12:20:59 Re: Erõemelõ, fekvenyomó edzéstervek [Re: Németh Tamás]
FeFe Offline
kezdõ fórumos

Regisztráció: 2009-12-28
Üzenetek: 129
Lakhely: Erdély
Őedv nagyon jóó ötleteket olvastam!Az én edzésem egyszerü egy héten nagy súlyokat használok kevés ismétlésse és a másik héten kis súlyokat sok ismétléssel!Így gyorsabban regenerálodok úgy vettem észre és jobban is megy az edzés!
Fekvenyomás a kedvenc gyakorlatom amiben 170 kg volt a maxom.... 110kg vagyok 19 éves.:)
_________________________
Repülj mint a lepke,csipj mint a méh!

Top
#269286 - 2011-02-06 16:55:05 Re: Erõemelõ, fekvenyomó edzéstervek [Re: FeFe]
sziga Offline
kezdõ fórumos

Regisztráció: 2009-09-24
Üzenetek: 194
Akinek erős a tricepsze és a válla az tényleg többet tud nyomni kissé szűkebb fogással.
Nekem a szélesebb fogás jobban bejön, a vállat tényleg érdemes hátra szorítani és nem előretolni, a hátat behomorítani, már amennyire lehet a fenék felemelése nélkül. Nekem erőnövelésre az jött be legjobban ha hetente kétszer nyomok, de egyszerre max 2-3 sorozatot ( persze a bemelegítőket nem számolva) , és más nyomógyakorlatot csak ritkán iktatok be.
És hogy versenyen ne érjen minket meglepetés, érdemes a leengedés után a mellkason megtartani a súlyt 2-3 másodpercig, mivel csak így lesz elfogadott a nyomásunk.

Top
#273699 - 2011-04-20 14:05:25 Re: Erõemelõ, fekvenyomó edzéstervek [Re: fazzék]
future83 Offline
tejjesen új fórumos

Regisztráció: 2011-04-20
Üzenetek: 3
2011 április 17.-én megrendezésre került, az I. NSC Fekvenyomó Bajnokság.

A versenyre bárki jelentkezhetett kortól nemtől függetlenül.
A rendezvényen az erősebb nem képviselői voltak azok akik neveztek.

1. Helyezett: Berek Gábor - 200kg - / Pro Nutrition
2. Helyezett Szabó László -195kg - / Natura Sport Center
3. Helyezett Földi Dávid - 166kg - / Jászberény Se


Minden résztvevő Nagyon jól teljesített.
Az első három helyezett egy egy kupával, oklevéllel, és Pro Nutrition étrendkiegészítővel lett gazdagabb. Az első helyezett Berek Gábor pedig egy havi korlátlan edzőtermi bérletet kapott a Natura Sport Centerbe.


a facebookon is elérhetőek vagyunk.

http://facebook.com/nsc11

Top
#292020 - 2012-03-14 04:37:06 Re: Erõemelõ, fekvenyomó edzéstervek [Re: k.béla]
tajszon Offline
tejjesen új fórumos

Regisztráció: 2012-03-13
Üzenetek: 1
hello nefelejtsd hogy nemaz a fontos hogy minel nagyob sujt emelj hanem hogy pontosan hajtsd vegre a feladatot elkel hogy donsd hogy ero emelo akarsz lenni vagy test epito arra figyelj mindig hogy azt a testresz amit szeretnel kidolgozni az nap jol legyen felpumpalva mert haez nem ugyvan akkor valamit nem jol csinaltal. csak ugy fejlodik az izom az enber holtig tanul

Top
Page 6 of 6 < 1 2 3 4 5 6



Moderátor:  Biomechanika, Csepi, Harvy, Krino, colos, humma 
Csevegő

Shop.Builder Hirdetés
Ki van Online?
2 Regisztrált (Harvy, 1 láthatatlan), 77 Guests and 4 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
BB.Tv Flash
BB.Tv  |  BB.Rádió  |  BB.Tv Flash
Fórum statisztikák
12107 Tag
26 Fórum
1583 Téma
309363 Üzenet

Max Online tagok száma: 506 @ 2014-06-05 09:18:00